miércoles, 20 de mayo de 2026

 Esta semana, os nenos e nenas do cole estivemos a facer de agricultores e fixemos a nosa plantación.

Que vos parece? :




Aquí estamos de agricultores...."Coas mans na Terra"









No hay comentarios:

Publicar un comentario