miércoles, 20 de mayo de 2026

 Esta semana, os nenos e nenas do cole estivemos a facer de agricultores e fixemos a nosa plantación.

Que vos parece? :




Aquí estamos de agricultores...."Coas mans na Terra"









No hay comentarios:

Publicar un comentario

 Onte foi o turno para o clásico partido de fútbol que todos os nenos e nenas están a agardar durante toda a Primaria: Profes Vs Alumnado de...