Esta semana, os nenos e nenas do cole estivemos a facer de agricultores e fixemos a nosa plantación.
Que vos parece? :
Aquí estamos de agricultores...."Coas mans na Terra"
Onte foi o turno para o clásico partido de fútbol que todos os nenos e nenas están a agardar durante toda a Primaria: Profes Vs Alumnado de...
No hay comentarios:
Publicar un comentario