Continuando coa "Semana Grande de Fin de Curso", onte tivemos a "Festa da Auga" (pásamolo xenial !!), e hoxe recibimos a visita de "Cé a Orquestra Pantasma".
Mirade para ahí !!.....
Onte foi o turno para o clásico partido de fútbol que todos os nenos e nenas están a agardar durante toda a Primaria: Profes Vs Alumnado de...
No hay comentarios:
Publicar un comentario