Este martes e mércores, para completar a formación en Educacion Viaria, tivemos as clases prácticas no colexio, por parte da Policía Local de Sanxenxo.
Mirade que ben o fixeron :
Os de 3º
Os de 2º
Os de 1º
Onte foi o turno para o clásico partido de fútbol que todos os nenos e nenas están a agardar durante toda a Primaria: Profes Vs Alumnado de...
No hay comentarios:
Publicar un comentario