E por suposto tamén houbo premios para o concurso de profes !!
A ESCACHAR
1º) Ramón (titor 2º E.P.).
2º) Raquel ( directora ).
MALABARISMOS
1º) Ramón (titor 2º E.P.)
2ª) Irene (titora 3ºB)
Onte foi o turno para o clásico partido de fútbol que todos os nenos e nenas están a agardar durante toda a Primaria: Profes Vs Alumnado de...
No hay comentarios:
Publicar un comentario